Torsdag allready?

Tjena!

Well, jag kan meddela att arbetet blev klart i tid, så jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt!
Igår var det rätt chill dag, låg mest och sov hela dagen, sedan kom Johanna över en sväng, så åt vi lite gott
och kollade Paradise Hotel, vilket äger! I alla fall egentligen.. men nu händer det dock för lite tycker jag (?)

Sedan drog jag till Robin och sov där, självklart åt man den klassiska BJ. Så himmelskt gott!
I morse drog jag mig hemåt och stack till Moa, vi lagade skitgod mat, åt kladdkaka m. glass och massa, medan
vi tittade på en sorglig film, som vi tyvärr inte hann och bli klara med!

Nu ligger jag i min säng, äter popcorn och ska snart kolla Paradise Hotel!
Ouf, it's sooo good.

Puss på er!



Laddar upp världens sötaste bild på draken, Teathless!
ÅÅÅH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0