Skärpning?

Hej, tjena, hallå!

Ekar det här elr? Inte konstigt, med tanke på hur länge jag vart borta. Jag som verkligen lovade förra gången, inte världens bästa på att hålla blogg-löften, right?

Men tänkte kolla hur det går till nu i alla fall. Idag har det vart slappt typ, massor av mat som alltid hihi!
Igår så var jag hos Moa med Michelle och Nelly, det var urmys!

Vi färgade ögonfransar (GRYMT!), ansiktsmask, naglar, så nu är vi verkligen fräsha.
Jag tjatade på mat varannan sekund så om ngn blivit tjock pga. mig, så vet ni vem ni ska skylla på!

Här är några bilder från igår:



Det var inte precis något lätt jobb, men resultatet blev finfint!



Mina naglar! Och ja, en liten knas egobild självklart.

Nej, nu är det nog med snacket! Nu har jag underhållit er allt för länge.
Nu blir det plugg för fulla muggar, tror jag (?) Man kan ju alltid hoppas.

Massa pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0